همراه اول از میان ۳ شرکت کننده در مزایده برنده شده و قرارداد حوزه خدمات دیجیتال به مبلغ بیش از ۱۰۰۰ میلیارد تومان به مدت ۳ سال با او منعقد شده است. صدا و سیما تا قبل از انعقاد این قرارداد سالیانه حدود ۶۰ میلیارد تومان از این حوزه درآمد داشت.

توسکا به عنوان شرکت ۱۰۰ درصدی متعلق به شرکت ارتباطات سیار ایران قبلا مسئول اجرای این قرارداد بوده و در حال حاضر شرکت همراه اول خود راسا اجرای این قرارداد را بر عهده دارد.

برخی از مشتریان توسکا و همراه اول در این قرارداد: ایرانسل ، به پرداخت ملت ، بانک گردشگری ، تجارت الکترونیک پارسیان ، پاسارگاد ، ۷۸۰ ، ۷۱۰ ، آپ ، تاپ ، سداد بانک ملی ، سامان کیش ، دیجی کالا، فناپ ، گاج ، تپسی ، شیپور ، دیوار ، اوبار ، دیجیتون ، آی بی شاپ و …

این شرکت با راه‏ اندازی مرکز نوآوری و شتابدهی رسانه‏ ای توسکا نسبت به تخصیص فضای تبلیغات به صورت رایگان در برنامه‌های زنده صدا و سیما به ۷۰ کسب‌وکار نوپا اقدام کرده است.

علاوه بر پرداخت مبالغ پیش بینی شده در قرارداد ، این شرکت سال گذشته هزینه تولید برخی برنامه های تلویزیونی مانند گزارش های ورزشی ، فوتبال برتر ، فوتبال ۱۲۰ ، فرمول یک ، به خانه بر می گردیم ، ستاره ساز ، شب آفتابی ، برنامه های مناسبتی مانند شب یلدای شبکه یک و ۳ را پرداخت کرده که از جمله جدیدترین آنها می توان به برنامه نوروز ۹۹ شبکه های یک و سه ، برنامه عصرجدید و مشارکت در سریال پایتخت اشاره کرد.

هیچ یک از شخصیت های حقیقی و حقوقی در لایه سهامداری شرکت مخابرات ایران و همراه اول از جمله وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و نیز دیگر سهامداران ، به هیچ عنوان در مسائل مدیریتی و تجاری توسکا ، حضور ، دخالت و مشارکتی نداشته و شرکت توسعه کسب و کار ایرانی صرفا در چهارچوب قانون تجارت به فعالیت تخصصی خود میپردازد.

با توجه به شیوع کرونا ، امکان تبلیغ تلویزیونی رایگان تمامی کسب و کارهای اینترنتی در بستر درگاه Bazargaheiran.ir فراهم گردیده و پخش این تبلیغات در تمامی شبکه های تلویزیونی از دیروز مورخ ۹ فروردین آغاز شده است.