🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿

ویژگی ها و اهمیت تبلیغات شبکه های اجتماعی در جهان امروز:
 
🌴پست های شبکه های اجتماعی تا ۷۸ درصد روی خرید، تاثیرگذار است. 🌴مطالب شبکه های اجتماعی تا ۸۵ درصد می تواند به تغییر رفتار انسان منجرشود.
🌴اعتماد به مطالب شبکه های اجتماعی تا ۴۶ درصد برآورد شده است.امروزه ۳۳ درصد افراد از طریق شبکه های اجتماعی با برندها و محصولات و خدمات جدید آشنا می شوند.
🌳میزان دستیابی به ۱۰۰۰ نفر مخاطب در یک روزنامه بیش از ۱۰۰ برابر هزینه در برابر دستیابی به همین تعداد مخاطب در شبکه اجتماعی مثل فیس بوک دارد.مخاطبان بسیاری در این عرصه حضور دارند و بر خلاف دیگر رسانه ها، هر روز بر تعداد مخاطبین آن افزوده می شود.تعامل در این فضای مجازی، دو طرفه بوده و مخاطبان می توانند اعلام نظر کرده بر همین اساس، بازخوردگیری به سهولت قابل انجام است.مخاطبان حتی در همین فضا می توانند خرید کنند و خرید آنلاین و درگاه پرداخت نیز وجود دارد.تبلیغات در آن بسیار ارزان و ارزنده است.
🌳تبلیغات در این فضا چند رسانه ای و مولتی مدیا است و از متن، صدا، تصویر، فیلم و… می توان در آن استفاده کرد.در فضای دیجیتال، همراه با تبلیغاتی، امور روابط عمومی و ایجاد باشگاه مشتریان نیز امکان پذیر است.تبلیغات در این فضا، اکثرا آزاردهنده نیست و مخاطب را اذیت نمی کند.اثر بخشی و ثمر بخشی تبلیغات در فضای دیجیتالی معمولا بیشتر است.ارزیابی تبلیغات و میزان تاثیر آن به راحتی قابل بررسی و اندازه گیری است.می توان در این تبلیغات مخاطب را درگیر کرد و با لایک و کامنت به نظرخواهی و انجام اقدامات تعاملی دست زد.می توان روی مخاطب هر منطقه بر اساس فرهنگ و ویژگی های دموگرافیک آن، تبلیغات کرد.برنامه های پیشبرد فروش و جشنواره ها و اخبار و اطلاعات به سرعت در این فضا، قابل اطلاع رسانی و اجراست.
🎯تبلیغات بام ایران🎯
@Alimosave1
09196914288
@bameiran75
🌺🌺🌺🌺🌺🌺